Kombinasi “high-class” sampin + Baju melayu

Memang dah lama niat di hati ni nak buat galeri khas untuk kombinasi baju melayu dan juga sampin. Ini akan memudahkan lagi customer membuat pilihan sebab bila kita tengok pada sampin songket semata-mata mungkin tak semua boleh bayangkan rupa lengkap sampin yang ingin dibeli tu bila dipakai di badan. Oleh itu kami teramatlah ingin untuk membuat koleksi khas baju melayu dan juga sampin dipakai bersama, akan tetapi baju melayunya kami tak jual ye….belum lagi buat masa ni. hanya sampin songket dulu kami fokuskan (^^)v . Jadi di sini ada beberapa gambar kami sudah sediakan ( Juru gambar & model tak berbayar, maka hasilnya macam ni lerr hehehe)

Kebanyakan dari sampin kali ni kami cuba fokuskan untuk mereka yang akan melangsungkan majlis akkad nikah mereka & memerlukan sampin eksklusif untuk menaikkan seri dihari istimewa mereka nanti. Tapi kalau anda nak pakai buat pergi mana-mana majlis pun boleh sebab sampin ni semuanya versatile dan boleh digabungkan dengan banyak warna baju melayu (^^) .Bila dah beli ,simpan elok-elok tau, sebab nanti nak bagi kat anak cucu cicit pula ya 🙂

Untuk sebarang pertanyaan atau order boleh terus hubungi kami melalui whatsapp / sms di 0102270137 atau boleh tekan butang “order” di sebelah atas kanan sana ye (^^)/
Terima kasih 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s